Menu
  • Menu

    PULZE – nowy produkt Imperial Tobacco

    Imperial Tobacco Polska S.A. – jeden z największych producentów tytoniowych w kraju – wprowadza na polski rynek PULZE, innowacyjne urządzenie do podgrzewania tytoniu oraz wkłady tytoniowe do podgrzewania iD.

    PULZE

    Produkt oparty jest na technologii, dzięki której emisja substancji toksycznych została zmniejszona o 96% w porównaniu do tradycyjnych papierosów.  Do tej pory PULZE dostępne było w Czechach, Grecji, we Włoszech, Portugalii oraz na Węgrzech. Od dzisiaj, 22 lutego br., PULZE oraz wkłady iD są dostępne w sprzedaży detalicznej również dla polskich konsumentów.

    Kategoria tzw. podgrzewaczy tytoniu (ang. „heated tobacco” lub „heat not burn”), określana jest jako nowatorskie wyroby tytoniowe, to dynamicznie rozwijający się obszar w branży tytoniowej, zarówno w Polsce, jak i na całym świecie. Obecnie, udział tych produktów w rodzimym rynku, w całkowitej konsumpcji wyrobów tytoniowych, wynosi 10% i stale wzrasta.

    – Polska jest strategicznym rynkiem dla koncernu Imperial Brands, którego częścią jest nasza spółka. Inwestujemy nie tylko w nowoczesne fabryki oraz globalne centra usług w Polsce, ale także w innowacyjny produkt, który spełni oczekiwania polskich konsumentów. Rozszerzenie naszego portfolio i wprowadzenie do oferty produktu z kategorii podgrzewanego tytoniu jako alternatywy dla tradycyjnych papierosów to jasny przekaz, że konsekwentnie i pewnie realizujemy globalną strategię zdrowszej przyszłości mówi Andrzej Skowroński, Członek Zarządu, Dyrektor Rynku Polska w Imperial Tobacco Polska S.A.  

    Polska jako pierwszy kraj w regionie Europy Centralno-Wschodniej zaprezentuje konsumentom ulepszoną wersję urządzenia do podgrzewania tytoniu – PULZE 2.0.

    PULZE

    PULZE 2.0. opiera się na technologii podgrzewania tytoniu, według której zawartość wkładu podgrzewana jest do temperatury 315 lub 345°C, czyli o ponad 550°C mniej niż podczas spalania tradycyjnych papierosów. Dzięki temu emisja substancji toksycznych jest mniejsza o 96% – (badania własne Imperial Brands).

    W zależności od preferencji użytkownika, korzystając z PULZE można wybrać poziom intensywności smaku – łagodny lub intensywny. Po jednym ładowaniu, trwającym łącznie 85 minut, urządzenie pozwala na 25 kolejnych użyć po 5 minut każde, z dowolną liczbą zaciągnięć. Tym, co wyróżnia produkt Imperial Tobacco na rynku jest sposób podgrzewania tytoniu od wewnątrz, co skraca czas rozpoczęcia sesji do 20 sekund.

    W Polsce dostępne są: urządzenie PULZE w trzech kolorach (głęboki brąz, miedziany i morski) oraz wkłady do podgrzewania iD w 10 wariantach smakowych (wkrótce dołączą do portfolio 2 kolejne). Dystrybucja odbywa się stopniowo –  produkty można kupić m.in. w najpopularniejszych sieciach typu convenience, na stacjach benzynowych, w punktach oferujących prasę oraz specjalistycznych sklepach sprzedających wyroby tytoniowe.

    Ponadto, w związku z wprowadzeniem PULZE na rynek, Imperial Tobacco z myślą o wygodzie i potrzebie informacji konsumentów na temat nowego produktu, uruchomił wyspecjalizowany dział obsługi klienta dostępny pod numerem telefonu: 800 055 505.

    Więcej informacji i szczegółów o produkcie można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej: www.pulze.com

    materiał prasowy 

    Udostępnij

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *