Huawei uruchamia własną platformę reklamową
Huawei uruchomił Huawei Ads, platformę, która umożliwia reklamodawcom prowadzenie kampanii i docieranie do użytkowników urządzeń Huawei poprzez angażujące i atrakcyjne formaty reklamowe. Platforma targetuje użytkowników zarówno starszych modeli smartfonów i tabletów Huawei opartych o GMS oraz, jako jedyne narzędzie na rynku, zapewnia dotarcie do użytkowników najnowszych urządzeń marki działających w oparciu o ekosystem Huawei Mobile Services.
Huawei Ads to nowa usługa w ramach ekosystemu HMS, z której mogą już korzystać reklamodawcy, twórcy aplikacji czy właściciele sklepów online chcący dotrzeć do bazy użytkowników smartfonów i tabletów Huawei. Treści reklamowe mogą być wyświetlane w aplikacjach i usługach własnych Huawei, takich jak Huawei AppGallery, Huawei Assistant, Huawei Video, Petal Search czy Huawei Browser, ale również w aplikacjach firm partnerskich, zintegrowanych z Huawei Ads za pomocą Ads Kit. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest już 15 000 aplikacji zintegrowanych z Ads Kit.
Platforma Huawei Ads umożliwia profesjonalną i efektywną realizację kampanii reklamowych, w tym precyzyjne założenie celów oraz wybór grup docelowych. Użytkownicy Huawei Ads mają do dyspozycji szeroki wybór popularnych formatów reklamowych, m.in. banerów, interstitiali oraz rewarded wideo w ramach realizacji kampanii programatycznych.
– Platforma Huawei Ads otwiera nowe możliwości dotarcia do milionów użytkowników urządzeń Huawei w Polsce z bardzo precyzyjną i różnorodną komunikacją. Zapraszamy wszystkich reklamodawców, agencje digitalowe, startupy czy sklepy online do współpracy i skorzystania z możliwości, jakie oferuje nasze nowe narzędzie do pozyskiwania i angażowania użytkowników – powiedział Witold Walczak, dyrektor rozwoju ekosystemu w Huawei CBG Polska.
Partnerzy Huawei, którzy chcieliby skorzystać z możliwości oferowanych przez platformę reklamową Huawei, mogą założyć bezpłatnie konto na stronie ads.huawei.com. Po zarejestrowaniu się, otrzymują dostęp do wygodnego i prostego w obsłudze panelu, który umożliwia m.in. założenie kampanii, kompleksową analizę prowadzonych aktywności reklamowych oraz zarządzanie kosztami. Właściciele aplikacji mogą również skorzystać z platformy Supply Side Platform umożliwiającej kontrolę udostępnianych miejsc reklamowych w aplikacji, w której realizowana jest kampania reklamowa.
Platforma Huawei Ads to kolejny element ekosystemu Huawei Mobile Service, w skład którego wchodzi sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz usługi mobilne, takie jak Huawei Assistant, Huawei Video i Petal Search.
Dodaj komentarz